onsdag 24 november 2010

Vad i helvete nu....

Ja klockan är typ 5.40, jag har just vaknat och sitter o bloggar.

HAHAAA, å vad händer då. Jo jag hör plötsligt ett sju jävla liv ute. Det sätter då sedvanligt igång böneutrop som det alltid gör den här tiden. Men denna gång var det typ 5 olika böneutrop, alternativ ett o samma böneutrop fast i otakt i varenda moské över stan, så det bara ekar över hela Alanya. Försöker dom ta livet av invånarna? Det var det jävligaste jag har hört och jag trodde aldrig att det skulle ta slut. Jag trodde dom brukade köra ett o samma i alla moskéer, eller har jag missat nått..?

Min hjärna var rejält omkring-mixad när jag la mig igår kväll, vi hade haft en så jobbig dag med poliser, tax-office o en massa annan skit. Det snurrade runt, runt i mitt huvud i kombination med pengar, skolstress, Istanbulresan o en massa annat så jag trodde jag skulle bli galen på riktigt innan jag somnade. Det blev ju inte direkt bättre av de här böneutropen. Håller jag på att bli knäpp???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar