torsdag 18 november 2010

Tårarna rinner ner för kinden

Ja, jag får till slut erkänna mig besegrad... jag fick kasta in handduken. Skolarbetet som jag slitit med i flera veckor, timma ut och timma in, gick åt helvete. Hur jag än har försökt på egen väg och med vänners hjälp, så har jag inte fått till ljudet i min power point presentation...

Jag är så otroligt ledsen nu, så jag orkar inte mera. Jag fick maila läraren och förklara allt. Jag förväntar mig ingen förståelse eller särbehandling. Jag kan bara hoppas =( Vet inte vad som händer nu. Får jag inte godkänt i kursen.. tja, vem vet, jag kan i alla fall inte göra mer än vad jag har gjort.

Bockar av min aktivitetslista för dagen:

KLART! - Fixa mig med ögonbrynsplock, raka benen mm.
KLART! - Kolla bankkontot
EJ GJORT! - Diska en hel massa
KLART! - Göra klart mitt skolarbete nästan helt
KLART! - Gå ut på stan och fota lite grejer till skolan
KLART! - Gå på pedikyr och fota där också
GICK FULLSTÄNDIGT ÅT HELVETE! - Gå till internetcafé och göra slutklämmen på skolarbetet.

Nån som ska med ut o röka på???

1 kommentar:

  1. Ja håller tummarna för dig! Hoppas det går bra! Kram på dej! :) //LM

    SvaraRadera