onsdag 10 november 2010

I söndags...

...satt jag som sagt och pluggade precis hela dagen. Jag tror jag satt 6tim effektiv tid och var så stressad så jag höll på att bli knäpp. Mehmet kom hem tidigt på kvällen och vid det här laget var jag så slutkörd efter all stress och press och jag var så uppjagad pga att skolan var tvungen att bli klar, så jag blev sjuk på kvällen. Jag mådde både psykiskt och fysiskt dåligt och fick gå och lägga mig. Kul kväll liksom.

Senare in på småtimmarna så ringde Tysk-Muhammed och frågade om vi ville följa med till stranden på natten igen. Jag sov ju som en stock så för mig var de inte aktuellt, men Mehmet gick dit. De drack tydligen några öl, för när Mehmet kom hem så hade han nog lite i galosherna. Och hur kan jag veta det...? Jo, för han kom nämligen hem med den här "buketten" blommor, som han plockat i någons rabatt. Jag sa till honom att han inte var riktigt klok, så får man inte göra, varför gjorde du det? Som svar så fick jag "Marie, jag tyckte dom var så fina, jag kunde inte stå emot". Hihiii... lilla söta, rara hjärtat!


Nu pryder de balkongbordet. Tur att inte städerskan varit här än o sett dem och sett alla blomblad som ligger i hela lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar