tisdag 2 november 2010

Dagens läge!

Idag är ingen toppendag tyvärr. Jag är på gott humör och så, men det är mycket som kunde vara bättre. Även om jag ännu inte blivit frisk från förra förkylningen, allt har försvunnit förutom hostan o luftrörsproblemen, ja så har jag ändå blivit förkyld IGEN! Snorig... igen... det är ju helt otroligt. Hur länge ska man behöva drass med detta. Som grädden på moset så vaknade Mehmet upp och var sjuk idag också - feber, ont i halsen och ont i kroppen. Men han stoppade i sig två Alvedon och gick till jobbet.

Förutom dessa sjukdomar och elände, så ska jag idag börja om i boken Ekonomiska perspektiv på projekt. Ja, det gick ju inte så bra förra omgången när jag skulle läsa den, utan la ner hela projektet redan på sidan 15. Och som det ser ut just nu så finns det inget som säger att jag kommer ta mig igenom boken denna gången heller. Skillnaden denna gången är att jag MÅSTE ta mig igenom den, för annars håller inte min tidsplan för studierna och allt kommer gå åt helvete helt enkelt. Känner mig verkligen sporrad o motiverad med detta i baktanken.

Idag så blir det i alla fall tisdagsmarknaden ihop med Mehmet. Vi behöver typ det mesta skulle man kunna säga, så det blir nog till att ta med sig en ryggsäck för att kunna bära allt. För kvällen har vi inga planer. Blev ju inget av med nattbesök på stranden igår, då det var så himla kallt. Och nu när Mehmet har feber så känns det inte så aktuellt idag heller.

Vad ska ni göra idag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar