söndag 7 november 2010

Undrar ni vad jag gör...

... så har jag suttit o pluggat precis hela dagen. Ja, förutom ett avbrott för att laga iorning min berömda bulgursallad då. Jag läser Projektekonomiboken, och den kommer bokstavligen att bli min död... Nja, kansk inte riktigt, men hispan är nog inte långt ifrån när den här dagen är slut. Att jag sen måste skriva en tvåsidig recension med inslag av egna erfarenheter (som jag inte har i detta ämne) baserat på bokens innehåll (som jag inte förstår så mycket av och inte för mitt liv skulle kunna beskriva med egna ord) känns föga inspirerande om ni förstår vad jag menar. Problemet var ju att jag för ett par veckor sen gav mig själv 2 veckor för att läsa boken och göra detta arbete, men att jag körde fast någon stans runt sidan 25 och då la ner hela alltihopa i ren vrede. Detta gör att min egna tidsplan för studierna ruckades ganska rejält som får till följd att jag nu MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE få klart detta idag.

Nästa vecka måste jag nämligen ägna åt Turismkursen och nästa tenta. Den som jag skrev om för någon vecka sedan, där vi ska göra en film om en valfri destination. Så från imorgon ska jag utarbeta en plan för uppbyggnaden och innehåll i denna film och jag ska också ta mig runt på ett antal olika aktiviteter, som skall fotas och läggas med i filmen. Jag återkommer nästa vecka om dessa aktiviteter, men jag kan avslöja redan nu att imorgon på dagen så väntar ett besök till Kale (borgen) här på berget i Alanya.

Giv mig styrka för denna kväll och kommande vecka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar