måndag 15 november 2010

Hotellet ombokat - underbara vänner!

Min underbara Anna L. skrev till mig igår att hon kontaktat vårt hotell och frågat om en ombokning var möjlig. Efter bara några minuter så plingade det till i min mailbox och där låg en ombokning av hotelldatumen.

TACK Anna, du är helt underbar. Om du bara visste hur mycket detta gjorde för mig, nu när jag slapp betala dubbla hotellavgifter.

Vad skulle man göra utan goda vänner. Tyvärr så är det väldigt många som verkar ha försvunnit och inte alls bryr sig nu när jag har åkt hit till Alanya. Jag tror mig ha talat om för alla att jag inte har ekonomiska möjligheter att ringa och sms:a till alla, utan att det är kommunikation via datorn som gäller. Samt att jag hoppas att ni har intresse i att läsa min blogg för att se vad jag pysslar med, då jag inte har möjlighet att maila alla där hemma personligen om precis samma saker. Det må tyckas lite opersonligt eller osocialt, men min tid räcker inte riktigt till till det, hur gärna jag än vill skriva till er alla och hela tiden.

För er som fortfarande vill kontakta mig och bryr er om vad jag gör så finner ni mig på nedan:
- Skype
- MSN
- Facebook
- Min blogg där det går att kommentera
- Mailen
- Svenska mobilnumret för att skicka sms
- Turkiska mobilnumret för att ringa och skicka sms, 0090 534 322 9221

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar