fredag 12 november 2010

Jag har inte tid!

Jag sitter och pluggar som en galning idag. Har nog suttit 7 timmar idag och börjar bli redigt trött i skallen. Jag måste bli klar med en uppgift innan jag tar välbehövligt ledigt och åker till Istanbul.
Jag får lov att återkomma med uppdateringar om mina äventyr. Jeep-Safarin igår samt det övriga som skall ske i veckan. Imorgon hade vi planerat Sultans Hamama i Tosmur, men de hade stängt för sässongen, så vi ska gå till ett annat hamam, antingen Cemberlitas eller Grand Alanya hamam. Sen på söndag blir det manikyr och pedikyr och den förbenade armvaxningen som inte hunnits med. Jag måste också ta foton för min UT ansökan som skall lämnas in när vi kommit hem från Istanbul. SUCK!!! Hur ska jag hinna med allt. Jag fixar inte stress i livet nu.

I övrigt så har jag bakat en kladdkaka idag. Har inget deciliter-mått så jag höftade ingridienserna lite, medans Mehmet läste det svenska receptet från datorn =D Istället för ströbröd så krossade vi chokladkakor, gick hur bra som helst. Kakan blev suverän, men Mehmet hann inte smaka då har fick rusa till jobbet. Vi sov länge och var trötta från äventyret igår.

Något som i alla fall var positivt... Jag fick ett tips av "Anonym" här på bloggen om att vårt flygbolag AtlasJet har gratis transfer till flygplatsen. KANOOOOON säger jag bara! Jag som var så orolig för hur vi skulle ta oss till flygplatsen i tid med någon slags transferbuss, men de löste sig ju galant. TACK Anonym!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar