onsdag 3 november 2010

På sydkusten intet nytt!

Igår var vi på tisdagsmarknaden i vanlig ordning. Vi handlade en jäkla massa och det var riktigt tungt att bära hem. Lyckliga jag fick tag på brysselkål igen. Sååå himla najs!

Kvällen igår erbjöd ett par öl och några stillsamma timmar på Best, med ProjektEkonomi boken i högsta hugg. Jag hade småtrevligt men lite långtråkigt. Mehmet fick dock sluta tidigt då de inte hade några gäster, så när vi kom hem så lagade vi käk och satt på balkongen och åt med tända ljus och kollade på stjärnorna.

Idag ska jag till stranden. Det gäller verkligen att passa på när det är sånt toppenväder som det varit länge nu. Helt galet att man kan ligga på stranden och bli brun i november. Skolböckerna följer såklart med. Till middag har jag planerat en broccolipaj och sen i eftermiddag så blir det nog en armvaxning igen - SOM jag längtar *ironi*. Hade ju varit kul att partaja lite eller gå till hamnen och ta en drink ikväll. Men det lär inte komma på fråga, då Mehmet har typ halsfluss eller nått. Jag får ge mig till tåls några dagar.

Skickar hem 5+ grader till er i Sverige, så att ni kommer över 0:an
:D Hahahaaa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar