lördag 6 november 2010

Party hit-och-dit!

Det blev party igår. Jag hade en riktigt bra hårdag och kände mig riktigt snygg. Första sminkningen på 3 veckor eller nått. Jag grundade med en cider hemma och gick sen o satte mig på Best. Där var det många bekanta ansikten. Bertil och hans vän Obama, 3 kvinnor från sverige som jag träffat på stranden tidigare, Mehmets tysk-turk-vän (se första bilden nedan) m.fl. Vi drack varsin coctail jag och Mehmet och sen tog vi, jag Mehmet och tysk-turken, en taxi till hamnen. Tysk-turken köpte en jättefin ros till mig, o Mehmet kollade lite snett på honom =)

Jag hade ju planerat Panderosa men det var fett stängt sen nån vecka tillbaka så vi åkte ner direkt till hamnen istället. Där var de i stort sett folktomt, vi kom dit lite väl tidigt tror jag, plus att sässongen är slut, så vi gick o tittade lite och hamnade, mot min vilja, på JamesDean, som också var folktomt. Vi tog en öl och killarna dansade "discodans". Dom måste ju sluta med detta. Efter 30min var jag så irriterad o uttråkad så jag krävde att få gå därifrån. Så vi gick bortåt för att kolla om det var nått party på QueensGarden. När vi kommer dit så insåg vi att det också var stängt, stängde i förrgår tydligen.

Så vi styrde stegen mot hamnen igen och jag krävde att få sätta mig på LasVegas (tror det hette så). En bar mellan Carisma och Casablanca men på andra sidan gatan. Där var de faktiskt folk, och under tiden vi satt där så hann det bli fullt. Vi tog in varsin LongIsland såklart. Killarna körde nån tequila-shot men jag avstod med glädje. Tysk-turken köpte en ros till åt mig =) Sen tyckte han att det blev lite ensamt utan "sällskap", så han kallade dit en... ja, en... vet inte vad jag ska benämna det. En väldigt lättklädd tjej, som jag inte visste riktigt vad hennes yrke var. Hon kom o satte sig vid vårt bord, skiiiiitfull, i midjetopp, glittriga jazzbyxor, skyyyhöga stövletter, stripigt hår och ingen bh. Man har ju ett rykte att tänka på, tänkte jag, men det var tydligen ingen som brydde sig om det. Alla tittade på oss och vårt bord och killarna tyckte det var ascoolt. Det visade sig att hon jobbade som dansare... men dansa, det kunde hon då inte. Snarare tog hon till några porr-moves var 5e minut. Jag förstod inte så mycket mer av vårt samtal än att hon just var "dansare", för hon var hej-tjolahopp-kalaskula-full. Synd för tysk-turken, som trodde hon ville utföra andra tjänster än just porrdans i otakt. Hahaa... där fick han!

Vi begav oss hemåt vid 2 tiden och somnade som grisar i sängen.

1 kommentar:

  1. Haha... ingen blid på bruden??
    Blev riktigt nyfiken nu ju *S*

    kram kram

    SvaraRadera