onsdag 20 oktober 2010

Vilken värdelös dag!

Jag skulle vilja svära många långa ramsor efter denna dag. Först det här med ögat, man blir ju rädd och frustrerad och också irriterad och på dåligt humör. Så idag har jag o Mehmet småtjaffsat om en massa saker, men vi är sams nu. Sen hade jag planerat att plugga rejält idag så att jag inte halkar efter mer. Men hur lätt är det att sätta sig och läsa Ekonomiska perspektiv på projekt, när man har 1,5 öga och måste använda glasögon som man får ont i huvet av. Sen har inte solen lyst på hela dagen och jag har inte kunnat gå ut då jag ser ut som en fisk. Sen fick jag besked om den näst intill löjligt lilla löneförhöjningen på jobbet som året hade att erbjuda och då blev jag ännu mer irriterad.

Den enda ljusglimten idag var pratstunden med Anna på eftermiddagen. Jag saknar henne så otroligt mycket. Blev också glad över en liten chatt med min underbara chef där hemma.

Nej, men jag ska väll ta o återgå till att göra ingenting i min ensamhet. Det är ju ändå BARA 5tim kvar tills Mehmet kommer hem.

Pissrumpa blir dagens ord!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar