torsdag 7 oktober 2010

Har piggnat på mig...

Var inget vidare pigg imorses. Jag var så sjukt trött och slutkörd, fast av ingen anledning alls. Jag somnade om och sov tills Mehmet kom hem vid 12 tiden idag. Där efter har vi bara umgåtts och som vanligt har jag inte fått något gjort av det som jag planerat.

Jag kom just hem från GreenStart restaurang, där jag och Mehmet har suttit och ätit en härlig middag. Jag tog en vegetarisk gryta och han tog en Grilltallrik. Vi satt o småpratade lite och hade det mysigt innan det var dags för honom att smita tillbaka till jobbet :( Vi bestämde i alla fall att planera lite kring framtiden ikväll när han kommer hem. Ska bli högintressant... vi är inte alls eniga, så detta kan sluta var som helst.

Giv mig styrka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar