måndag 11 oktober 2010

Vad händer idag...?

Idag mina vänner så händer det en hel del. Vår älskade Anna Olsson "flyttar" till Gaziantep med sin Mehmet. Visserligen bara i ett par månader men hon kommer troligen inte tillbaka något mer till Alanya. Hur ska jag klara mig i vinter utan min underbara Anna :c(

Jag och Mehmet ska bort dit sen och säga hejdå och hämta lite kvarglömda prylar hos dem. Sen ska vi ta med lite matvaror hem som vi får ärva och även en annan sak som jag är eld och lågor över =) Jag återkommer senare om vad det är för något.

Om vädret har bättrat på sig idag, vilket det ser ut att ha gjort, så blir det antagligen beachen med Anna Larsson en sväng om det hinns med. Man börjar ju tappa färg när det är så molnigt och tråkigt som det nu varit i 3 dagar. Jag hoppas även kunna plugga lite idag, så att jag inte halkar efter allt för mycket med skolan.

So long...!

1 kommentar: