måndag 4 oktober 2010

Vad pysslar jag med...?!?!

Ja, fråga mig inte vad jag gjort det senaste. Dagarna bara går, men jag vet inte ens vad jag gör. Jag har suttit på Best ett par kvällar och jag har varit hemma och grejat och pluggat lite. Det är som sagt vardag här nu, men en väldigt varm sådan.

Idag har jag varit på stranden, första gången på ett par veckor tror jag. Jag låg 2,5timmar, sen orkade jag inte mer. Dessutom kom jag på att jag glömt att lämna lägenhetsnyckeln i receptionen, så jag trodde att Mehmet inte skulle kunna komma in. Så jag skyndade mig hem men inte var han här. Man kan ju undra när han kommer.

Funderar på att gå på manikyr och pedikyr ikväll. Det är ju dags att ta ut pengar idag för att betala hyran och för en ny månadsbudget, så nu har jag ju pengar igen. Jiiihaaa..!!!

I förrgår var jag och fixade ett turkiskt mobilnummer. Men man måste låsa upp mobilen för att kunna använda den i utlandet, så det skulle ta några dagar. Jag väntar fortf. på att den ska hoppa igång. Om någon vill ha mitt nummer så hojta, så skickar jag det.

Idag hade jag visst lovat Mehmet att gå med och träna på gymmet här mittemot, som för övrigt är vår främsta utsikt. Man får inte alls stress, ångest o skuldkänslor av att de folk träna som galningar från tidig morgon till sen kväll, medans man själv sitter på en stol på balkongen o tittar på. Mehmet skyller hanns nytillkomna putmage på mig och och min mat jag lagar, så han tyckte det var dags att vi tar tag i detta. Först ville han simma 1tim i havet och sen springa utmed stranden. Jag sa bara att jag skulle inte ens orka springa ner för trapperna här på hotellet till supermarketen som vi bor granne med. Så jag föreslog gymmet istället, och han var inte sen att nappa på det.

Nu kom han hem, vi får se om han minns något om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar