tisdag 26 oktober 2010

Bilder från Suprisen

Mehmet överraskade mig rejält här om kvällen. Jag var riktigt spänd och nyfiken över vad det var han hade hittat på. Jag fick stänga in mig på toaletten i 10min när han kom hem från jobbet, för att han skulle fixa och greja lite. När han ropade på mig så tassade jag ut från badrummet och det var mörkt och nedsläkt i hela lägenheten.

När jag kom ut på balkongen så hade han tänt ljus överallt och på bordet stod en riktigt läcker choklad-banan-tårta med ljus och tomtebloss i. Det sprakade, smattrade och var så himla vackert.



Hanns överraskning var att fira vår förlovning som vi inte riktigt gjort ordentligt. Så på tårtan så satt två hjärtan där det stod "I love you" och motsvarande på turkiska. Jag blev jätte, jätte glad och rörd över att han kunde göra något så romantiskt för mig =)


1 kommentar:

  1. Äntligen fick jag veta vad "surprisen" va....vilken härlig tårta det ser ut att va .Eller va den som du ville??? Jätte bra kort.Grattis igen då till förlovningen och betyget.

    SvaraRadera