måndag 11 oktober 2010

En kväll med brudarna

Ja, som ni ju säkert själva förstår så var jag rejält bakis igår. När man festar med Olsson och Larsson så finns det ingen hejd på det.

Vi började lördagskvällen på Olssons balkong med prat, spela musik, dricka och skratta. Jag var hängig då jag hade problem med magen igen, men det löste sig med ett par Imodium. Efter ett par timmar var det dags att dra vidare. Vi tog en taxi till Panderosa och där var det riktigt ös faktiskt. Vi slog oss ner i baren och jag beställde in en stor jäkla Banana Daiquiri med extra bacardi. Annorna tog ett dubbelt glas vitt. Vi satt där och pratade, diskuretade politik (?) och skrattade innan vi gick vidare till QueensGarden efter någon timma.

På Queens var det inte så värst mycket folk. Vi fick platser i raka baren och beställde genast in varsin LongIsland Icetea... så klart. "Vaddå... har dom även andra drinkar på coctail-listan?". Jag blev bra jäkla rund om tassarna. Vi dansade lite och drack som få och sen förflyttade vi oss tll runda baren. Jag som vid det här laget var redigt berusad frågade en välbekant bartender om jag inte kunde få en gratis shot. O vad får jag för svar... jo "Om du så köpte 10 LongIsland så skulle jag inte ge dig en gratis shot". Tack för den ditt lilla charmtroll.

Bara en kvart efter detta så kände jag hur fyllan började övergå i något som inte skulle sluta väl, så jag infann mig i en taxi 5min efter och åkte hem. Vad som hände hemma är inget vi pratar om, så nu är det slut på det här inlägget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar