torsdag 7 oktober 2010

Plask och plugg

Igår på förmiddagen så badade jag i isvaken (poolen) som finns här på hotellet. När Mehmet kom hem så gjorde han mig sällskap. Jag hann också plugga liiiite innan han kom hem. Där efter så somnade vi skönt i sängen ett par timmar. Vi hade eg. tänkt att gå ut och äta, men då vi vaknade 30min efter att han skulle ha börjat jobbet, så var det liksom inte läge.

På kvällen blev jag rejält uttråkad och totalt uppleds på att sitta i den här lägenheten, så jag tog skolboken och gick till Best vid halv 8 tiden. Jag fick faktiskt en hel del läst. Igår var de en lite annorlunda kväll på Best, jag fick mig många goa skratt. Cheferna Erkan och Ahmet twistade, jag garvade som sjutton, sen kom Bertil (en stammis, ett orginal som sällan skådats) och han slog sig ner vid mitt bord. Det spelades Elvis-låtar om och om igen, I love it! Sen hokus pokus så hade alla gäster försvunnit och klockan var bara runt halv 11. Mehmet fick sen sluta en timma efter det och vi kom hem i tid. Jag hade världens huvudvärk men han var pigg som en lärka, så jag gick och la mig och han grejade på internet.

Jag var som sagt inte alls pigg inatt, så jag låg och yrade och pratade i sömn. Jag trodde att Mehmet var en katt när han kom o la sig i sängen. Haha....!

Nu ska jag plugga vidare, sen är diska prioritering nummer 2.

PS. Jag vaknade lite väl tidigt imorses, så då passade jag på att ta till utsiktsbilder från vår balkong. Får jag bara tag i en kabel så att jag kan föra över bilderna från mobilen, så ska jag sätta ut dem här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar