söndag 24 oktober 2010

"BIG supris"

Nu har Mehmet pratat om en "BIG suprise" i två dagar och på hans röst att dömma så är det något alldeles väldigt. Jag misstänker ju att det är en tårta med choklad, men det har jag ju inte sagt till honom :) Så jag skojade och frågade om det var ett får vi kunde ha som husdjur, en Imam som skulle viga oss eller en svensk pizza som jag tjatat om så länge, som jag skulle få. Det var långt ifrån sa han. Så när han kommer hit från jobbet vid lunchtid så måste jag tydligen stänga in mig på toaletten alltifrån 15min upp till 1tim för att han ska fixa med sin överaskning. Frågan är hur kul det blir. Jag tror jag kan lyckas förhandla mig till att hålla till i sovrummet om jag lovar och svär att inte tjuvkika bakom gardinen. Spännande... men som sagt, jag sätter en chicken-döner på att det är en chokladtårta han kommer med.

1 kommentar: