söndag 24 oktober 2010

Vad har hänt här?

Fredagens händelser:
Jag började dagen med pedikyr. Jag går alltid till samma ställe, de är så duktiga och billiga och snabba. Det blev mörklila naglar med små vita blommor på stortårna. Jag är väldigt nöjd och hoppas det sitter ett par veckor. 100kr betalade jag för 1tim pedikyrande. Sen gick jag vidare och satte mig på Kilim en kortis och tog en öl i solen, underbart!!! Sen när jag förlitat mig på att solen faktiskt tänkte hålla sig framme så gick jag till Kleopatrastranden no 1. Mitt gamla smultronställe som jag så sällan besöker nu för tiden. Där låg jag och solade, tog en öl till och pratade med killarna som jobbar där. Alltid lika trevligt. På kvällen så gjorde jag faktist ingenting och det var ganska skönt det också.

Sen kom lördagen:
Ja, jag var inne precis hela dagen igår. Småplockade lite här, då det var ett tag sen städerskan behagades dyka upp. Jag tror vi missförstod varandra när hon knackade på dörren senast varav jag öppnade och sa "Hello" men hon trodde att jag sa "No". Well, hoppas hon kommer snart. Så igår gjorde jag en matpaj med riven ost, tomater och fårost som Mehmets mamma har gjort. Den blev faktiskt suverän och den serverades med en gurksallad och dressing. På kvällen var jag så slut så jag somnade redan vid 19-tiden och vaknade först vid 23 när det knackade på dörren.

1 kommentar:

  1. Åååh hälsa Nazim och Levent (förmodar att det är dom du pratat med) för de är enligt mig trevligast på den "gratisstranden" :D

    SvaraRadera