tisdag 12 oktober 2010

Middagsbjudning idag!

Kom just hem från tisdagsmarknaden. Fick med mig grönsaker, fruker, nötter och oliver hem. Och inte var det dyrt denna gången heller även om priserna börjar gå upp nu såhär sent på sässongen. Undrar just hur sent på året som denna marken håller på... All year???

Snart ska jag greja lite här hemma. Tänkte bjuda Anna på middag idag. Blir troligen potatisgratäng, broccoli, blomkål, brysselkål, pepparsås och en grönsallad. Kan bli en avocado-toast till förrätt och en glass till efterrätt.

Innan dess hoppas jag hinna med lite pedikyr. Det var på tok för längesen jag gjorde det. Jag tycker jag är värd att skämmas bort lite även om ekonomin eg. inte tillåter just nu. Har gjort slut på över halva månadsbudgeten fast det bara gått 8 dagar. Men sen när Anna åker hem och jag blir ensam här i Alanya, vad kommer jag liksom spendera pengar på då, annat än mat och nån solstol då och då.

Jag önskar alla en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar