lördag 16 oktober 2010

Jag blir ensam kvar :(

Idag åker Anna hem efter en vecka här i Alanya. Det känns så himla tråkigt. Vi har haft roligt ihop, även om vi inte festat så mycket som tidigare resor. Jag har varit tvungen att tänka på skolan och ekonomin, så har varit tvungen att hålla igen på drinkarna och festandet.

Nu när Anna åker så har jag inga vänner kvar här i Alanya, jag blir alltså själv, förutom Mehmet, som man ju inte ser så värst mycket av. Men jag får bara fokusera på att försöka njuta av att vara här och lägga mer tid på skolarbetet. Ska börja med sköna morgonpromenader utmed Kleopatrastranden, som jag inte har prioriterat fram tills nu, men nu längtar jag efter det. Känns dock väldigt tråkigt och sorgligt bara av tanken av att OM man skulle vilja hitta på något en dag eller kväll så har man faktiskt ingen att göra det med. Först försvann Sunway-Mehmet som jag brukar hänga hos ibland när jag inte har något att göra, sen försvann Sofiya, sen åkte Anna O. till Gaziantep och idag åker Anna L. hem till Sverige igen :(

1 kommentar:

  1. Skönt att du e på G med uppdateringar igen...e ju så kul att läsa..Förstår att det är tungt när alla åker men det dröjer nog inte länge innan någon annan kommer. Ha det bäst, Kram Patricia

    SvaraRadera