onsdag 6 oktober 2010

Lite socialt och några måsten!

Igår så gjorde jag en oplanerad, oväntad grej. Jag pratade en sväng med Anna på kvällen och vi bestämde att hon skulle komma över så att jag kunde hjälpa henne med löshåret. Jag hade aldrig tidigare testat att fläta i löshår, det var en sjujäkla prosedur, tog mig väll 2tim eller nått. Först skulle man trassla ut det gamla och sen skull man göra små inbakade flätor i det egna håret för att sen sy fast löshåret där i med nål och tråd. Och det var inte lätt, men det viktigaste var att Anna blev nöjd. Vi får se vad hon säger om en månad, om det sitter kvar eller hänger efter och släpar som en svans =S

Idag ska jag ta tag i mina plikter och plugga vid poolen tänkte jag. Blev inte mycket läst igår, så idag måste jag läsa dubbelt.

Vi ses på botten, simma lugnt!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Läste att du bor i Alanya!
    Kom precis där ifrån! Har bott och jobbat där i 6 månader.
    Vad gör du där nere???

    SvaraRadera
  2. Hej, den långa storyn om vad jag gör här, den har du i min blogg. Du kan få den korta versionen av mig här =) Jag bor med min fästman här nere, jag är tjänstledig från mitt jobb i sverige och pluggar Projektledning och Turism på distans på högskolan i sverige. Jag tröttnade på jobbet efter att ha jobbat i 10år på raken och kände att jag behövde göra något annatett tag, så skall vara här i nästan 5 månader.

    MVH
    Marie N.

    SvaraRadera