lördag 16 oktober 2010

BIG party!!!

Vi började kvällen här bara jag och Anna. Jag hade fixat lite snax och vi drack och spelade några vändor kort. Vid 22.30 begav vi oss till Best, där vi beställde in varsin Long Island (så klart). Sedan kom en vän till oss som också skulle hänga med ut. Vi drack och hade trevligt och satt och pratade med ett svenskt par, som till en början var väldigt trevliga, men som blev rätt så dryga ju fullare de blev.

Sen tog jag, Anna, Mehmet och kompisen en taxi till QueensGarden. Vi slog oss ner vid ett bord för omväxlings skull. Redan när vi kom dit så sa Anna "Det här kan ju sluta var som helst, hehe...". Vi saftade på rätt så bra med öl, tequila och B52 shotar. Och fullare och fullare blev vi. Det dansades, skålades, festades rejält. Inte utan att man skämms för ganska så många saker man lyckades åstadkomma under bara ett par timmar.Notan slutade i runda slängar på 500kr för den partykvällen, vilket är mycket för att vara i Alanya och vilket är bra jäkla för mycket mot hur mycket pengar jag har att röra mig med. När kl. blev en sådär 3 så tyckte jag och Mehmet att det var dags att åka hem, så vi tog en taxi raka vägen hem och somnade som stockar i sängen. Fulla som ägg, men så roligt vi hade =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar