söndag 31 juli 2011

Händelselös helg

Helgen har bestått av exakt ingenting. Sett på TV, sovit, latat mig... inte mycket med andra ord. Jag har börjat nedräkningen inför nästa resa och det är 32 dagar kvar, alltså är det bara 23 arbetsdagar som återstår och det känns så JÄKLA BRA =))) Önskar att tiden kommer gå fort nu. Om exakt en vecka kommer beskedet från högskolan och 3-4 veckor efter det är jag i Alanya, och har börjat plugga och förhoppningsvis också fått två andra viktiga besked inför framtiden. Då kommer livet antingen att kännas gryyyyymt bra... eller hopplöst sorgligt och värdelöst. Hoppas alla kan hålla en liten tumme för mig i slutet på augusti, I need it.

Bantningen fortsätter och gårdagen gick inte alls bra, men idag har jag tagit nya tag. Tror inte det kommer vara någon större skillnad på mig om 5 veckor, men jag gör verkligen så gott jag kan.

1 kommentar: