torsdag 14 juli 2011

Antagningsbeskedet är här

Idag fick jag antagningsbeskedet till högskolan. Det jag viste sedan förut var att jag var antagen på "Turism, upplevelser och media". Idag fick jag även besked om att jag står som reserv på alla kurser jag sökt förutom en kurs på högskolan i Skövde "Organisation och ledarskap 1". Den kursen är jag alltså antagen till. Nu är ju då problemet att jag endast är antagen på 50% studier medans jag hade tänkt att plugga 75%. Som tur är står jag högt upp som reserv på en hel del av kurserna. I första hand vill jag komma in på kursen "Marknadsföring - en introduktion" för där står jag som 3e reserv på 6 platser. Därefter står jag som riktigt bra reserv på två stycken kurser i Ledarskap.

Jag hoppas kunna plugga Marknadsföring under första halvan av terminen, sen Turism under andra halvan av terminen och sen parallellt med dessa en av Ledarskapskurserna... det vore helt perfekt för mig. Så håll nu tummarna för att jag kommer in på Marknadsförings kursen. Nästa antagningsbesked kommer första veckan i augusti.

5 kommentarer:

  1. Lycka till! jag vet hur jobbigt det är att vänta på besked när man står som reserv.
    Håller tummarna!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mitt är ju inte lika viktigt, men vi kan hålla tummarna ihop :)

    Metta

    SvaraRadera
  3. Hoppas hoppas hoppas

    SvaraRadera
  4. Pinglan!!! jag håller alla tummar,

    Saknar dig här nere, vill ha balkong sällskap och basar sällskap

    Puss!!

    SvaraRadera
  5. Vad fin du är Marie på bilden!

    SvaraRadera