fredag 29 juli 2011

Dagen från HELVETET, jag svär!

Ja det här har verkligen varit the burning hell. Började med att jag glömde mobilen hemma när jag gick till jobbet. Abstinensen efter den stillades väll dock rätt så rejält med konstanta överdjävliga problem på jobbet typ hela dagen. Alla fel som aldrig annars dyker upp skulle givetvis dyka upp idag när jag var själv på min avdelning. När klockan var 16 var jag så uppgiven så det hettade i antiktet och jag var alldeles rosig om kinderna. Men nu är vi faktiskt 3 personer som jobbar från och med nästa vecka, så då ska situationen inte behöva bli sån igen.

Fick också information från vår VD idag om företaget och dess framtid. Han kunde inte ge några indikationer/löften om vårt kontor kommer att finnas kvar om 6-9månader eller inte. Det fanns dock en ljusglimt som han nämde och vi får hoppas på det bästa. För att vara helt ärlig så är det så mycket som skall hända i mitt liv under detta år, så jag orkar verkligen inte med att även söka och börja nytt jobb. Kan jag inte bara få vara kvar i det där trygga skalet som jag levt i under 8 års tid.... kan NÅGOT få vara som vanligt, tack!!!

Något kul som ändå har hänt idag är att jag äntligen har köpt flygbiljett till Alanya för hösten. Den 1 september åker jag. Hittade en toppen biljett och allt som allt med flyg, transfer till Alanya samt tåg till flygplatsen så gick det bara på 1000kr. Jag är nöjd. Nu återstår bara att boka extra bagagevikt och sedan taxfree i massor =D Har tagit kontakt med hotellet som vi tänkt bo på också under hösten, men inte fått något svar från managern. Jag väntar en vecka har jag bestämt mig för, sen ringer jag o hör med dom om pris och tillgänglighet. Hoppas på det bästa.

Önskar alla en trevlig kväll och glöm för guds skull inte FRÅGESTUNDEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar