onsdag 20 juli 2011

Stora BERG

Jag har stora berg med tvätt att ta tag i. Handdukar o lakan i överflöd och sen kläder på det. Den som spar han har o det lär ju inte komma någon och ta det ifrån mig. Men nu är jag igång. Beräknad klartid: Midnatt!!!

För övrigt så blev jag på förbannat dåligt humör här på eftermiddagen. Jag tror att det är understimulans av hjärnan och känslan av att inte känna mig behövd för tillfället. I alla fall inte på jobbet eftersom det är så lugnt, o ändå tillbringar man största delen av sin vakna tid där. I go crazy! Men jag ska inte säga för mycket nu. Om 3-4 veckor kanske det bara smäller till igen. Men smällen blir ju inte så långvarit för min del eftersom jag drar snart. Tihiii... =D

Idag fick jag en så fin komplimang från en kund jag pratade med på jobbet. Han tyckte bara att jag var så enormt trevlig så han lovordade mig verkligen och sa att det var så härligt att höra att jag hade så nära till skratt. Så sa han att han tyckte det var viktigt att tala om det för personer som mig och som förtjänar det. Men visst blir man ju varm i hela kroppen o glad av något sådant. Det levde jag på i säkert 2 timmar och lever på det lite även nu ikväll =)

Sitter o beskådar förfallet i min lägenhet som har börjat sakta ta vid igen. Förra helgen så gjorde jag årets storröj i min lägenhet och städade från golv till tak. Dock blev jag inte klar helt överallt och nu börjar högarna att höga sig igen. Jag kommer nog inte bli klar i den här lägenheten innan det är dags att flytta härifrån. Antingen får jag bara försöka ta tag i det innan jag reser bort i höst eller så får det bli ett projekt för Mehmet om det blir så att han flyttar hit. Dock har mamma fixat en skruvdragare så att vi kan skruva upp min stora helkropps-spegel och skruva ihop min klädhylla. När vi är klara med det så har det stora oket fallit från mina axlar. Två så små grejer som eg. bara tar ett par timmar att fixa men som man kan gå och störa sig på i flera månader. Varför äääär man sån för???

Ha det najs ikväll, två 60-graders vittvätt kallar på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar