torsdag 28 juli 2011

Tråååååååååååååk

En skittrist dag helt enkelt. O inte kan jag göra den bättre genom att käka något gott heller. Det har redan gått åt helsike med kosten idag, så inga mer fulheter för idag. Var på jobbet kl. 8 för en gångs skull. Detta pga att jag är helt ensam på min avdelning, så bäst att stå där i givakt när klockan slår hel. Jobbade, var ute o snurrade på stan, fick beröm för min genomskinliga väska igen. Alltså förstår inte vad det är med mig o den där väskan.. nu har det hänt så mycket med den på bara en månads tid att jag börjar tro att det vilar en förbannelse över den. Att det är någon magisk kraft som skickar folk fram till mig för att berömma den o tala om hur fin den är, just för att jag ska använda den så mycket som möjligt.... för att det sen ska dyka upp nått sattyg så jag får problem.

Efter jobbet var jag o mamma o tittade på bilutställning på torget. Fina gamla amerikanare varvade med asfräsha Corvetter o Porshar. Vad killen med en upputsad BMW från -92 gjorde där, det vet jag tyvärr inte. Lika pinsam var han som hade ställt upp sin lilla Smart bil... vem vill titta på en sån...?

Nu hemma och är ashungrig, men har så dåligt med energi att jag inte ens orkar resa mig ur soffan. Orkar inte ens slå på TVn som man ju bara kan sätta på genom knappen där framme på TVn. Dryyyyyyyygt!

Har preliminärbokat en billig flygbiljett idag till resan i september. Har till imorgon på mig att bestämma mig om jag ska ta den eller ej. Är inte speciellt förtjust i att resa från just den flygplatsen, men den var ju som sagt jäkligt billig o bra flygtid, så kanske tar den ändå. Får se hur jag gör. Den är med Fritidsresor och de har ju bra transfer och bra taxfree, samt skapligt pris på extrabagagevikt.

Har nog inget mer än såhär att berätta faktiskt. Inser redan nu att läsarantalet av min blogg förmodligen kommer att halveras inom loppet av en vecka om jag ska fortsätta skriva så tråkiga saker ;P Ja, ni får väll underhålla mig med lite roliga kommentarer istället. Vad sägs om att starta en FRÅGESTUND där ni får ställa precis vilka frågor ni vill - från och med NU!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. 1. Hur många gånger har du varit i Turkiet?
    2. Är det svårt att ha ett förhållande med någon som jobbar i Alanya, jag tänker att det är en lite förvrängd värld?
    3. Vad jobbar du med?
    4. Har du lärt dig någon turkiska? Har din kille lärt sig någon svenska?
    5. Vad har du lärt dig mest av att vara i Turkiet?
    //Christina

    SvaraRadera