tisdag 5 juli 2011

Ännu en dag åt historien

Då har ännu en dag passerat. O kan inte påstå att jag är speciellt klokare av det som hänt idag. Började med att jag försov mig halvt o vaknade bara 45min före jag skulle ha börat jobba. Massor att göra på jobbet idag också även om det känns lugnare än förra veckan. Idag fick vi besked från chefen om vår löneförhöjning för året. Jag fick faktiskt exakt det jag hade misstänkt att jag skulle få. Nu siktar vi mot nya mål inför nästa år. Snart är jag ikapp både Reinfeldt o Bill Clinton... any day now, any day ;)

På lunchen var jag på Spice n Rice igen o käkade lunch. Riktigt gott var det den här gången och dit lär jag gå igen. Var också på parfymjakt igen. Har varit det tre gånger nu så detta börjar bli lite utav en tradition.

Å just det jaaaa... håll i hatten! Idag fick jag faktiskt tag på vår handläggare på Migrationsverket. Tog mig nog bara ungefär en sissådär 30 uppringningsförsök. Vi diskuterade ansökan lite och hon gav mig en hint om när vi kan tänkas få ett svar. Faaaar away, men vi håller ut o väntar. Kan ju komma tidigare än väntat också bara att de inte vågar lova något till någon.

Känner att min blogg börjar bli väldigt andefattig. Det händer inte så mycket om dagarna o den ena dagen är den andra lik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar