tisdag 12 juli 2011

Dra täcket över huvet

Idag så var allt fel direkt från när jag vaknade. Och "vaknade" var väll att ta i... jag vaknar ju för sjutton inte på morgonen. Jag är som en vimmelkantig höna. Så lyckades jag i alla fall ta mig iväg till jobbet och det första jag tänkte när jag satte mig på kontorsstolen var "kan jag inte få gå hem snart".

Skorna jag köpte igår, ja de var ju jättesnygga, men vilken jäkla skoskav jag fått av dem sen då. Men hur ska man veta att man får det när de sitter jättebra på foten när man provar i butik och sen när man börjar gå på riktigt i dem så är de lika sköna. Först när man gått i dem 15min så märker man att det börjar göra ont både här o där o då är det ju förståss för sent att lämna tillbaka dem. Tips på att töja skor i syntet mottages tacksamt!

Nej usch, vilken jäkla skitdag. Funderar på att unna mig något fint på Gina Tricot. Behöver ha nya partykläder till utgången på Husaren nästa fredag. Har spanat in hemsidan och ska gå till butiken här o se om de har varorna inne. Tänkte köpa svart tunika och svarta leggings som matchar mina leopardskor. Fan vilken puma jag kommer vara =)))

1 kommentar:

  1. Usch, vet också precis hur det är när man är i en sån där svacka. Hehe, tröstshopping är väl det enda som hjälper, eller? Visst får man dåligt samvete, men man MÅSTE få unna sig lite ibland, också.

    Men allt kommer att bli bättre, ska du se. När du får börja läsa igen i höst och träffa din käre man!

    Själv försöker jag också köra nån form av diet (för många gravidkilon kvar) men sitter tyvärr här med en påse godis som jag GARANTERAT kommer få dåligt samvete för när jag ätit upp den... suck.

    Håll ut!

    SvaraRadera