måndag 18 juli 2011

Tänkte skriva något fantastiskt...

.... men kan inte komma på något alls. Har varit en ordinär o tråkig dag. Rätt lugnt på jobbet o väldigt lugnt när jag kom hem. Gick på stan en timma efter jobbet o shoppade lite. Fick tag på ett par långa svarta leggings som jag tänkte ha på fredag när vi ska ut o festa med jobbet. Sen hittade jag ett par svarta typ chinos som jag blev ganska så kär i. Tror dock att dom kan vara en storlek för små i midjan, ska testa sen. Fyndade också ett par silver-zebra örhängen för en tia och vita hårsnoddar som jag tänkt köpa länge. Vilken pingla jag ska bli med detta i min ägo.

Pratat med Mehmet som var väldigt kvittrig, kär o pratglad. Han hade varit o hälsat på mormor o morfar i en annan by. Var bara typ 8km att gå, så det var ju alldeles runt hörnet. Cykel, buss, taxi... inget man funderat på? =S Börjar kännas i hjärtat att vi varit ifrån varandra nu i 3 veckor. Men vi har ju gjort det här förr, så varför skulle vi inte överleva den här gången. Dock är 10 veckor nog det längsta vi varit ifrån varandra sedan vi träffades, så det känns ju lite drygt för att vara ärlig. Jag tror att vi varit ifrån varandra lika många månader totalt sett, som vi levt o bott tillsammans. Det är ganska sorgligt att tänka så. För när man träffat den rätte så vill man ju vara tillsammans alltid o hela tiden =( Mehmet hade träffat sin uncle här om dagen, som han inte träffat på typ 15 år. Han hade fått en chock när han såg Mehmet o nästan undrat vem han var, eftersom Mehmet var så liten sista gången de träffades. Han hade erbjudit Mehmet jobb i Schweitz där han själv bor o har företag. Tydligen skulle man, om man jobbade riktigt hårt där, tjäna i runda slängar 35.000kr i månaden. Så ännu en briljant ide från min karls sida för att förverkliga min dröm om att bli lyxhustru på heltid. Undrar just när han ska sätta sin första plan i verket om att bli typ miljonär, som jag skrev i något inlägg för ett tag sedan. Im still waiting!

Nu är det dags för kvällsmat. I love halvfabrikat... hamburgare, pommes, bea o lite grönt till.

Vad ska ni äta? =)))

1 kommentar: