fredag 1 juli 2011

Saknar ni foton...?

Jag förstår om ni saknar foton i min blogg. Jag borde ha tagit fler, jag vet. Men tiden gick så fort där nere och resan blev inte som planerat, så jag tappade lusten för att dokumentera något alls. Dessutom så gick min kameramobil sönder av en dum jäkla händelse. Det låg en tändare i min handväska ihop med min kameramobil. Jag o Mehmet ligger o njuter vid polen när vi hör världens smäll, som från ett pistoskott. Först tittade jag upp o trodde det var någon som skojat med mig o smällt en påse eller något precis intill mig. Men det visade sig att det var tändaren som hade smällt sönder i min väska. Jag tror det var detta som förstörde min mobil, och jag har nu ingen bra kamera att ta fina foton med. Ni får tills vidare hålla tillgodo på de två bilder jag lagt in på mig, Anna o apan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar