söndag 3 juli 2011

Totalt händelselös och håglös helg

Den här helgen har jag gjort just ingenting. Jag har knappt klätt på mig, för att vara ärlig. Det har faktiskt varit ganska så skönt att bara få fara hemma efter min 3-veckors resa som var ganska så händelserik. Det enda jag gjort är att laga god mat, sett på TV, skruvat ihop min nya fina golvfläkt, samt blogga, facebooka och prata i telefon med nära o kära. Men imorgon väntar jobb igen och vi har ju som sagt helt fullt upp på dagarna på kontoret nu. Man hade ju trott att det skulle ha lugnat ner sig såhär i juli månad, men verksamheten är fortfarande i full gång. Vi väntar också med spänning på att löneförhandligarna för året skall bli klara.

Jag väntar ju också svar från högskolan om vilka kurser jag kommit in på och vilka jag står som reserv på. Om två veckor så skall man tydligen få svar och jag väntar med spänning. Den enda kurs som jag vet säkert att jag kommer gå är en ny kurs i Turism på högskolan i Umeå. Det ser jag fram emot. Hoppas ju då att den skiljer sig markant från turismkursen jag gick förra året.

Mer än såhär har jag inte för idag. Önskar alla en skön och härlig sommarkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar