onsdag 6 juli 2011

Vakna, jobba, hem, sova

Jag har nog faktiskt inte så mycket att berätta om denna dag. Den har varit som alla andra dagar. Det enda roliga som hänt idag är nog presentutdelningen på jobbet där jag snöt åt mig en fin Samsonite laptop-väska. Visst var det kul med prylregn idag till personalen, men det går ju inte att undvika att spekulera om vad detta är ett tecken på. Vi kan bara vänta o se vad som händer med bolaget efter sommaren. Jag är inte ett dugg orolig, mest nyfiken.

Nu i kväll har jag haft ett djupt samtal med Mehmet. Och alltid när vi haft det så brukar det kännas så himla bra efteråt. Att få en glimt av någon annan persons innersta tankar och känslor. Och det är när man kommer så nära inpå någon som man också kan ge de bästa råden till någon annan. Det kan vara jobbigt att öppna sig så mycket, men efteråt så brukar det oftast kännas väldigt bra. Jag inser mer och mer hur otroligt viktigt det är att ha någon riktigt nära vän, en vän som man verkligen vet är ens äkta vän och som man kan lita på i alla väder. Det är inte självklart för alla och jag värdesätter verkligen helt otroligt mycket mina närmsta vänner.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar