lördag 25 september 2010

Värme, barn, disk, stress...

Ja, det här är ingen bra dag. För det första så kom Mehmet hem kl. 5.15 imorses från jobbet. Helt jävla sjukt att de måste jobba så länge. Han började ju liksom kl. 12 på dagen igår. Så av den anledningen så sov vi ju då till kl. 11 idag.

Vi käkade en frukost lite snabbt och nu är det ett helt berg med disk att ta tag i eftersom vi inte diskade igår. Och jag ska göra pannkakor tänkte jag, eftersom vi är så trötta på all pasta vi käkar. Så nu måste jag ställa mig o diska.

Idag är värmen helt olidlig, så ja kunde inte ligga vid poolen i mer än typ 15min innan jag fick lätt panik. Och att det dessutom var 10 barn där som skrek, gapade, skvätten vatten lekte o plaskade, det gjorde det ju inte trevligare. Och jag som hade tänkt mig en lugn stund vid poolen med ett svalkande dopp och kombinera det med att plugga. Jag har varit så dåligt disciplinerad de senaste veckorna, så jag ligger garanterat rejält efter. Jag måste ta tag i skolan nu. Jag känner mig stressad och mitt humör brister för inget och det går ut över Mehmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar