torsdag 16 september 2010

Trevlig kväll igår!

Igår blev åter igen en spontan kväll. Anna skulle följa med mig till Vikingen en sväng. Men så satt hon på en annan restaurang med sina föräldrar, så jag gick dit och hälsade på dem. Har inte träffat dem en enda gång sen de kom hit. Dom är så underbart goa och roliga. Där satt vi och drack en öl tillsammans och efter det så gick jag och Anna hem till henne och tog en liten stärkare på balkongen. Där efter gick vi till Vikingen och tog en öl. Det var ganska mycket folk för omväxlings skull. Mehmet han såg ut att trivas. Han gillar inte när det är lugnt och nästan inga kunder, för då kommer han inte alls till sin rätt.

Mehmet kom hem vid 12 tiden, bara 5min efter att jag kommit hem. Skönt när man får tid att umgås även lite på kvällen. Han var hungrig och satte i sig sin smörgåstårtebit. Den gjorde succé kan jag säga =)))

Idag blir det häng vid poolen. Sen kommer Anna om ett tag och jag ska hjälpa henne att fläta i löshår. Har aldrig förut gjort detta, så det ska bli spännande.

So long my dears!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar