fredag 10 september 2010

På alanyafronten intet nytt!

Har bara varit en helt vanlig dag. Är inte på humör. Omställningen har blivit för mycket för mig. Men jag tror bara det är en svacka, jag tar mig upp igen.

Idag har jag pluggat vid poolen, läst ett riktigt ointressant o löjligt komplicerat kapitel om turistdestionationen Åre. Det lät intressant på själva rubriken, men när jag väl började var det så komplext så jag skulle inte kunna repetera handligen för fem öre.

Sen sov vi bort hela eftermiddagen typ och Mehmet var så trött av värmen att han kom 1,5tim för sent till jobbet. När han gick så har jag bara pluggat och nu borde jag eg. fortsätta med lite hushållssysslor men är inte på speciellt bra humör så skiter helt enkelt i det. Är bara nedstämd. Jag får försöka ta mig till stranden imorgon och ta med mig min bok, så att jag förenar nytta med nöje och kommer bort från hotellet lite. Sen kunde det ju vara bra om jag företog mig något på kvällen. Kanske skulle ta och festa till det lite och bli på gott humör.

Jag säger gonatt för idag!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Sådär tror jag alla känner ibland när man läser! Vet många gånger när jag läste som jag inte fattade ett skvatt, men sen på nåt sätt så klarade man kursen ändå, och efteråt kunde jag ändå inte förklara hur!

    Du kommer säkert att lyckas; men ta en paus och gör nåt kul en dag/kväll! Då går det säkert bättre med läsningen sen igen.

    Jag förstår att det blir vardag i Alanya också, men just nu är jag sååå avundssjuk på dig som får vara där i värmen och slippa tristessen och kalla Sverige! =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket för uppmuntran, du är toppen. Kram!

    SvaraRadera