tisdag 21 september 2010

Sailor restaurang = Sayanora restaurang

Ja, det som Mehmet kallade för Sailor, det heter egentligen Sayanora restaurang. Jag vet inte hur han kan få Sayanora till Sailor, men i alla fall. Jag gick dit igår kväll. Det var liksom bara en helt vanlig liten restaurang utmed gatan. Var mest svenskar och danskar som besökte stället tydligen och det var inget party eller något, utan bara lugnt och stilla och mest äldre människor. Jag satt i alla fall där i säkert 3 timmar. Kom fram en svensk man till mig flera gånger som var väldigt pratsjuk. Efter ett tag så slog sig han och frugan ner vid mitt bord och vi fick en liten pratstund, trevligt.

När jag i stort sett var på väg att gå, så kommer flickvännen till den andre killen som jobbar på restaurangen, svensk tjej. Hon var det mest uppnästa och knäppaste jag någonsin träffat. Först tänkte jag att det kanske kunde bli en tjej som man kan hänga med lite, men efter bara ett par minuter så kände jag att sånna här människor är deffinitivt inget jag vill beblanda mig med. Sen att hon höll på och bantade och hade sockerabstinens gjorde kanske inte hennes framtoning direkt bättre. Jag håller mig nog på min kant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar