onsdag 22 september 2010

Första högskoletestet Godkänt!

Igår satt jag och pluggade på eftermiddagen och kvällen. Jag läste det sista ur boken Projekt - Ledning och metoder. Sen gav jag mig i kast med första testet som bestod av 15 frågor grundade på bokens innehåll. Man var tvungen att ha 85% rätt för att bli godkänd. Första omgången fick jag tre fel och blev då alltså inte godkänd, så jag gjorde testet på nytt och fick då endast ett fel =) Jag är mycket nöjd och glad.

Sen gav jag mig i kast med att börja skriva en Reflektionsrapport kring boken. Den ska bestå av 2 dataskrivna sidor, där man först beskriver bokens innehåll och där efter väljer 3 valfria ämnen som man fördjupar sig i. Jag gjorde en snygg layout på dokumentet igår samt skrev en fjärdedel av rapporten. Sen filade jag på de fördjupningsämnen som jag tänker ta upp i rapporten. Jag kommer att välja dem utefter egna erfarenheter kring projektarbete.

Wish me good luck!!!

1 kommentar:

  1. Grattis ,kul att det funkar bra med studierna för dig. Här hemma är det nu höst och väldigt vackert och allt går sin "gilla gång" .Ha det bra Marie.

    SvaraRadera