torsdag 9 september 2010

Saknar varandra...

Inatt fick jag hem den mest kärleksfulla, snuttigaste, underbaraste sambon som finns i hela världen. Han hade saknat mig så oerhört mycket efter att han försvann till sitt jobb igår, så han höll på att bli sjuk. O jag kände ju precis samma sak. De ramsor med kärleksförklaringar jag fick inatt var inte nådigt långa... han är bara helt löjligt, otroligt, fantastiskt, ofattbart gullig, min Mehmet. Och när jag gjorde mackor med stekt ägg till honom inatt så blev han så lycklig att han nästan började grina ;)

Och nu försvann han till jobbet igen, så nu blev det åter igen tomt här hemma. Jag och min vän skolboken ska umgås idag, vi ska hänga vid poolen o softa lite. Vi är inte riktigt sams tyvärr, men vi jobbar på våra kommunikationsproblem under dagen, så jag hoppas det blir bättre sen.

Ha en bra dag alla sötingar där ute!

1 kommentar: