fredag 24 september 2010

Pluggat som en gud!

Idag har jag varit riktigt duktig och pluggat på. Jag har skrivit klart min recension om en bok i Projektledning samt påbörjat ett bo-kreferat i en Turismbok. Min fråga är nu... Hur sammanfattar man ett kapitel på 15 sidor till att bli 13 rader???

Jag har också hunnit hänga en del vid poolen, nice. Det är kluvna tankar varje gång Mehmet går till jobbet. Samtidigt som jag tycker det är bra att han går iväg och sysselsätter sig så att jag också får något gjort hr hemma, så är det så otroligt trist att vara ifrån honom så mycket. Idag var han ledig mellan 16-18. Jag trodde han skulle komma till mig vid poolen när han slutat jobba, men han fattade inte piken, och först vid 17 tiden så började jag undra vart han tagit vägen. Och när jag kom upp i lägenheten så var han redan här. Så då skulle vi bara få en stackars liten timma ihop innan han skulle gå och jobba, så det var ju inte så roligt.

Så ikväll går jag till Best vid 21 tiden. Mehmet sa att han nog kommer att köra en Fireshow ikväll och han blir så glad och stolt om jag är där och tittar på. Om bara den fasliga huvudvärken vill ge med sig.

Vad ska ni göra ikväll folks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar