tisdag 28 september 2010

Bara en vanlig dag

Efter bazaren idag så gick Mehmet till jobbet och jag somnade en sväng på soffan. När Mehmet kom hem så kände jag att jag verkligen ville hitta på något, så vi gick ner till Restaurang Kasif här nedanför och drack och käkade. Jag tog en lasagne och han en omelett och så tog vi en öl till det. Sen var det dags för honom att gå till jobbet igen :(

Nu ikväll gjorde jag iordning mig och tänkte gå och sätta mig på Best. Men först gick jag förbi Anna en sväng och pratade om ditten o datten. När jag kom till Best så jobbade Mehmet i baren istället för ute på golvet, och han var väldigt upptagen så jag satt bara en kvart och gick därifrån sen. Gick förbi Picasso där några svenska tjejer satt som jag morsade på en snabbis, sen styrde jag stegen hemåt.

Nu har jag käkat lite chips med dipp och choklad och väntar på att Mehmet ska komma hem. Enligt planeringen så bör han vara hemma om 14min, men det tvivlar jag starkt på. Jag får nog lägga till en timma minst, för att komma närmare verkligheten... Sätter ni emot?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar