torsdag 23 december 2010

Va... Julafton... vaddå?

Ja, imorgon är det tydligen julafton säger dom. Nja, jag vet inte om jag tror på´t. Jag tänker ägna den dagen antingen hos frissan eller på stranden om det finns någon rimlig möjlighet. Ett frisörbesök och en pedikyr vore väll en perfekt julklapp till mig själv. Säga vad man vill, men mindre julstress än jag haft i år, det har nog ingen annan svensk. Dock har jag lite brysselkål kvar i kylen =) Det hör ju faktiskt julen till.... och senap. Kan tänkas bli så att jag lagar till det imorgon.

Morsning på er, nu ska jag plugga vidare!

1 kommentar:

  1. Här hemma är det 15 minus grader och en halv meter snö och på vår gård har vi gångar med meter höga snövallar på siddorna. Vi tar det bara lugnt idag ,smakar på glögg och likörer av olika slag eldar i kakelugnen samt i köksspisen och allt känns lugnt och skönt.I morgon blir det julfrukost hos Mona o Bengt det blir vi syskon och Mormor o Morfar sen åker var och en hem till sitt och fortsätter sin jul.För våran del kommer Anders o Johanna på julaftonskväll och Robert o Anna på annandagen så det ska bli kul. Vi vill önska er båda en GOD JUL .

    SvaraRadera