lördag 11 december 2010

Kallt o ruggigt!

Ja här händer det ingenting. Det är bara jäkligt kallt och ruggigt i stan, iskallt inomhus. Regnar, regnar, regnar och åskan och blixtrarna verkar nu ha slutat men de höll på konstant i 24tim, har aldrig varit med om något liknande i Sverige nån gång.

Gårdagen gick i pluggets tecken. Jag läser grupp-psykologi för fulla muggar. Har bara läst 1/4 av boken och önskar att den kunde vara färdigläst snart. Mehmet gick istället o tränade på gymet här mitt emot. Jag stod o kollade på honom från balkongen. Man ser nämligen rakt in i gymlokalen härifrån. När han kom hem efter 1tim så var hans muskler skapligt pumpade kan jag säga =)

Vad händer annars. Det smids mest planer... både kortsiktiga och långsiktiga. Närmast i sikte är väll att Anna o hennes Mehmet kanske kommer på besök här över nyår. De långsiktiga planerna är inget jag vill nämna här och nu, jag återkommer =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar