fredag 3 december 2010

Ensam hemma idag

Idag är jag ensam hemma då Mehmet har åkt till Mamutlar för att träffa en kompis. Jag passar på att göra lite måsten, plockat med tvätt, pluggar och uppdaterar bloggen också.

Det är inte lång tid kvar av skolan nu men mycket att göra. Den här veckan sitter jag med lite diverse, läser det sista i en bok i Turismen, skriver en recension av en annan bok och har gjort en återkoppling på den senaste tentan i Turismkursen. Det jag har framför mig är följande:

* Läsa en 400 sidig bok i grupp-psykologi och skriva en recension av den.
* Göra ett 10 sidigt inlämningsarbete om ett valfritt resmål.
* Göra ett 8-10 sidigt inlämningsarbete om Projektledarens och beställarens roll.

Som sagt, jag kommer inte vara sysslolös de kommande 6 veckorna. Det som dock är kul och som står på schemat är shopping, till mig själv, inhandling av julklappar samt lite presenter. Sen tänkte jag överraska Mehmet med biljetter till hamamen vi var på för någon vecka sen. Tror vi ska slå till nu i denna veckan faktiskt. Åh, som jag längtar!

Sen är det ju nyår snart. Hoppas att kanske Anna och hennes Mehmet kommer till Alanya då, så man kan hitta på något skojsigt tillsammans. Lite party vore ju inte fel och vad jag har förstått så är Alanya ganska så livat just på nyår.

1 kommentar: