onsdag 22 december 2010

PERFEKT - Finansministern har fixat o trixat!

Jag gav mig ut på jakt på nätet efter ett sätt att ta mig till Antalya flygplats, när det väl är dags att åka hem. Jag hade några altrnativ, men tycker alla dessa var för dyra eller för obekväma. Dessa var...

... Taxi för 600kr!
... Ligga med någon som kanske sen skulle vilja köra mig gratis! ;)
... GÅ!

Istället så tyckte jag att det var värt att kolla upp de olika Transfrservicar som jag vet finns här nere. Har dock aldrig testat, och vet nästan ingen som har gjort det heller. Problemt är att mitt flyg går 8 på morgonen, jag måste vara på flygplatsen 2tim före och det tar 2tim att åka dit. Jag googlade iaf runt lite och hittade några sidor. Till sist hittade jag en sida som verkade väldigt serriös och framför allt BILLIG och SMIDIG. 724Transfer is da shit!

Jag har nu reserverat plats. Dom hämtar upp mig vid KaleMarket (precis här bortanför), dock 2 timmar före min önskade tid, men ändå. Hällre ute i god tid givetvis. Vad gör man inte för att hålla i stålarna. Dom vill bara ha 100kr för detta. Ibland skulle man kunna skatta sig lycklig =)))

2 kommentarer:

  1. Haha Määri, inget att ha panik över, dra upp kjolen bara så att det inte skvätter :P. sen är det bara att njuta!!!

    SvaraRadera
  2. Men.. är det snart dax att åka hem?

    SvaraRadera