söndag 19 december 2010

Satte sprätt på pengarna!

Idag fick Marie lite energi och lusten tillbaka för livet o tillvaron. Vädret i denna stad kan ju ta död på vilken levande varelse som helt. SÅ, idag har jag alltså gått ut för första gången på 4 dagar =) Vad var det då som fick mig till detta stordåd?

Armarna behövde vaxas, så det är nu gjort. Då vet man att man lever kan jag säga.

Gick också till Migros och inhandlade diverse gottgott och även ingrediantser till en turkisk bulgursallad som jag älskar. I den skall man ha granatäppelsås, så det hittade jag i butiken. Jag köpte också Börek, som är så jääääkla gott. Jag var eg. på jakt efter OstPide, men fanns varken där eller på KaleMarket. Börek är nästan som en lasagne fast utan kött o tomat då. Det är ostigt och salt, smarr.

På vägen hem så inhandlade jag 4st små handdukar som jag älskar. Tycket jag prutade ner dem bra, till 60kr totalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar