fredag 17 december 2010

Storm o kyla

Ja, som sagt så är mitt liv ganska så händelsefattigt just nu. Inatt var det storm ute. Det blåste, regnade och blåste ännu mera. Fönsterrutorna skallrade och slog så jag höll på att bli galen. Fick sätta dit en plastbit vid ena fönstret i sovrummet för att det skull sluta slå, så jag kunde sova. Det har verkligen regnat, åskat och blixtrat varje dag i över en vecka nu. Det kommer troligen aldrig att sluta. Är Turkiet på väg att gå under???

Jag pluggar bara vidare i grupp-psykologin. Om den ändå kunde vara färdigläst nån gång... 406 sidor kompakt text och tungt som sjutton.... den tar ju aldrig slut!

Något annat har jag inte för nu. 4 veckor och 1 dag kvar i det här landet. Känns så sjukt att jag snart ska åka hem. Vill verkligen inte det. Komma hem till jobb, snö och ett vakuum till liv. USCH!!! Jag förbereder mig lite mjukt inför snön genom att sätta en snö-bild som bakgrund på bloggen. Det enda jag saknar där hemma är min lägenhet och svensk mat, och det mesta av det övriga kan kvitta.

Ni får väll fråga om det är något ni undrar över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar