tisdag 7 december 2010

Jag är gryyym!!!

Har fått resultatet av min inlämningsuppgift i Turismen som jag slet mitt hår för och som höll på att bli min undergång. Betygsättningen är Underkänt - Godkänt - Väl Godkänt.

* Visuellt; Talande bilder och bra stödjande text. Bra med lite extra info t ex prisexempel.
* Muntligt; Pratar lite väl fort! Men tydligt och med bra flyt. Dina argument låter välgrundade. Det är inte helt tydligt vem du vänder dig till, men i sammanhanget passar presentationen bra för investerare.
* Teoretisk förankring; Mycket bra! Välformulerat och väl grundat i aktuell teoribildning, Rikt på fakta och användbart för syftet. Tillgänglighet bra, attraktioner och klimat bra, Utveckling mycket bra, konkurrens bra. Paket: alla komponenter och ett extra + för klimatkompensation!
* Återkoppling; Förslag till förbättringar intressanta, och du har reflekterat över vem du vänder dig till. Bra. Att lyfta fram nackdelar kan vara en användbar strategi om man samtidigt lyfter fram bra lösningar – visar på ärlighet, och dessutom bra för investerare och utvecklare!
* Övrigt; kul med en påhittad resebyrå

Resultat: VG


Kan man vara annat än nöjd =)))

6 kommentarer:

  1. GRATTIS det var ju jätte duktigt,du kanske borde lita mer på ditt eget omdöme, då du verkligen är sååå duktig.

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis! Ditt hårda arbete lönade sig. Du verkar jätteduktig!

    SvaraRadera
  3. Och jag som har sett arbetet håller med :) Klockrent! Bra jobbat gums! Kram.

    SvaraRadera