måndag 13 december 2010

Inget nytt här, idag igen.

Ja det händer verkligen inget här just nu. Anledningen till det är att det är så satans kallt o regnar hela tiden, så man vill inte gå ut ens. Inatt sov jag med luvtröja med luvan uppdragen, sockar, mysbyxor, filt och ACn på 30 gradig värme. Det fick jag sova i tills ACn hade värmt upp sovrummet som vi hade stängt dörren till för att få mesta möjliga effekt. Sen var det varmt som i en bastu där inne så då kunde man klä av sig igen. Det var måttligt kallt när jag gick ut ur sovrummet imorses kan jag säga. Jag hade förberett mig med myskläder o sockar. Men det är så jäkla kallt på golven, även fast jag tätat med en handduk vid balkongdörren, så idag ska vi kika efter raggsockar till oss båda. Vi ska åka till Kipa o handla idag, så jag hoppas vi kan hitta något liknande där.

Vad hände igår då... ja, typ inget. Jag gjorde pannkakor med grädde o hallonsylt till middag. Fy satan vad gott det var =)


Jag lägger ut en bild på vår adventsljusstake, som inte är som någon annans ljusstake, jag lovar =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar