fredag 29 april 2011

SEMESTER

Gud så fort tiden gått nu sedan i tisdags. Nu är det bara 4tim kvar på den här arbetsdagen. Ikväll skall jag ha en myskväll bara för mig själv med lite gott käk, helrenovering av mig själv och lite planering. Tar mig kanske en avkopplande cider också ;) För nu är det snart semeeesssteeeeer =)))

Nu på lunchen ska jag iväg och köpa smågodis som jag tänkte ta med till mig o Mehmet. Sen har jag fått leverensbesked om att ett paket finns att hämta. Det är kryddor som jag och mina kollegor beställt från Alpnearing. Deras sallads-mix är så grymt god att blanda med creme freich. Den är dyr som sjutton, men den är värd varenda krona.

Nu har jag inget internet hemma. Ska fylla på det när jag kommer hem från semestern sen igen. Men som vanligt - Lovar att ta det lugnt och ta hand om mig ;)

KRAM till er alla och ha en toppenvecka här i Playa la Sweden.

PS. Hörde att det fanns risk för snöblandat nu i veckan... Hihi...

1 kommentar:

  1. Hörde att det skulle regna i Turkiet hihi
    Ha det riktigt gott och lycka till på din färd genom livet

    SvaraRadera